Hoe ontwerp je zelf kaftpapier?

Ik wil graag voor volgend schooljaar leuk kaftpapier. Maar ja, wat moet ik dan doen? Ik wil graag iets met paarden, Golden Retrievers en muziek!

Alvast bedankt♥

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Los zal van alle drie wel iets verkrijgbaar zijn, zeker wanneer je in grote steden wat boekhandels langs struint of via internet zoekt.

Als je alle drie gecombineerd wilt hebben, kun je het beste zelf kaftpapier ontwerpen. Er zijn verschillende bedrijven die dit aanbieden, zie hiervoor de link (naar Google).
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt! Ik ga gelijk bezig

Andere antwoorden (2)

zelf wat mengen met fotoshop of paint en dan op de hoogste stand afprinten
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wit kaftpapier kopen en zelf plaatjes printen en erop plakken, en stickers. Je kunt er dan evt. ook dingen bij tekenen.