Dat zijn breinaalden die naar het einde toe smaller worden. Daardoor schuiven de steken gemakkelijker over de naald, waardoor je sneller de volgende naald kunt beginnen.
Amadea
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Waarschijnlijk begrijp ik je antwoord niet; de vele breinaalden in mijn bezit worden allemaal smaller naar de punt toe, hoe kan het anders ;-)
Amadea
7 jaar geleden
De punt is smaller, ja. Maar bij gewone breinaalden loopt het naar het eind toe recht af, met een stop erop, of de naalden hebben twee punten en dan kan je ermee rondbreien. Maar een snelbreinaald heeft aan de voorkant de dikte waarop gebreid word, maar deze loopt naar de knop toe dunner uit. Dus daar zitten de steken losser om de naald heen dan aan de voorkant.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Aha zo dus. Dankjewel.