Met welk materiaal kan ik het best een rapunzel vlecht namaken?

Ik moet voor een thema feest verkleed en wil als rapunzel maar weet niet hoe ik de vlecht het beste kan namaken. Iemand suggesties?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (4)

Ik heb dit ooit van lappen stof gedaan. Niet strak vlechten maar juist zo dat er veel kreukels in komen. Zag er best oke uit! Je koop dus gewoon een paar meter stof en knipt die in lange brede stroken en vlecht die...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien is een knot wol een optie?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van vlas. Lijkt me het meest op(blond) haar lijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In feestwinkel of schmink winkels kun je van het nep stukjes haar kopen in diverse kleuren. Het heet wol-crepe. Kun je o.a. gebruiken voor borsthaar, wenkbrauwen en misschien ook voor Rapunzel.