In elk geval niet tegelijk. Je kunt ze wel apart van elkaar breien. Dus eerst de een en dan de ander.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarschijnlijk bedoel je één paar sokken..ja hoor dat kan.. als je er een op hebt gezet, dan zet je de andere op ..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op dezelfde pennen niet, omdat je rond breit maar als je genoeg pennen hebt kun je afwisselend de 1 of de ander breien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat kan echt hoor, mijn moeder deed dat vroeger altijd, maar hoe ze dat deed....?