Bandage normaal?

Ik heb een bandage gekocht via internet van het merk KING nou heb ik het opgemeten de bandage is 4,40 lang! en das egt lang! het gaat om kickboks! Is dit gewoon normaal en zoniet valt er wat tegen te doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
1.1K

Antwoorden (3)

ze zijn verkrijgbaar in 280cm, 350cm en 450cm.
440 is dus normaal.
Vraag even op de sportschool of je daar wat aan hebt, en hoe je ze omdoet. Is het niet goed kun je ze toch ruilen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn verschillende lengtes in bandages omdat iedereen iets anders wil. Of het verder nou voor boksen of Muay Thai of kickboksen is doet er niet zoveel toe.

4,40 kan opzich ook gewoon, moet je hem gewoon wat vaker opwikkelen. Als je hem te lang vind, dan moet je hem even inruilen voor een kleinere.

Oja laat je niet gek maken. Als ze zeggen dat het zo hoort in de winkel, of dat ze niet kleiner hebben. Dan gewoon je geld terug vragen en in een andere sportwinkel kijken.

Je moet gewoon zelf even kijken wat je een fijne lengte vind. Om nog even duidelijk antwoord te geven op je vraag: Ja, bandages van 4,40 zijn normaal.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoi,
4,40 is een normale maat voor volwassenen. Zeker als je veel last hebt van je polsen of knokkels is een wat langere bandage wel prettig om blessures te voorkomen?
Toegevoegd op 15 juni 2022 09:52: bron
een jaar geleden