zijn alle attracties geopend tijdens de winter efteling ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
7.5K

Antwoorden (4)

Nee. Denk aan de python en de vliegende Hollander. Deze worden wegen veiligheid gesloten. Misschien moet je even op de website kijken, daar staat het volgens mij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
neen, niet alle attracties zijn geopend. De vliegende hollander en de piranha zijn echt de hele periode gesloten.

Voor verdere details zie deze site:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik ben vandaag nog geweest op de winter efteling.
gesloten waren
python en droomvlucht(vanwege onderhoud)
wildwater baan (door het zijzoen)
maar de vliegende hollander was gewoon open, ben er 2 keer in geweest.
sommige attracties gaan namenlijk alleen dicht bij zeer slecht weer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Neen niet allemaal.
python,droomvlucht en wildwaterbaan zijn gesloten.
Nu kun je nog in de vliegende hollander maar binnenkort ook niet meer!