Hoe ga je met de trein van Turnhout naar Walibi België?

Ik plan om volgende week naar Walibi België te gaan. Zelf woon ik in Turnhout, maar Walibi ligt dan weer in Waver.
Hoe kan ik er het beste heen gaan (goedkoop+snel) m.b.v. de bus, maar vooral de trein?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Sport
1.1K

Antwoorden (1)

Ik heb geen idee hoe oud je bent, maar je bent het voordeligst als je een b-dagtrip koopt bij de NMBS.
Voor een volwassene komt dit dan op 37 euro uit, dit is inclusief entree Walibi en treinreis van Turnhout naar Waver en terug.
Je bent tussen de 2u12 en 2u40 onderweg (met overstappen, enkele reis).

Je kan alles eens bekijken op http://www.belgianrail.be/nl/vrije-tijd/b-dagtrips/pretparken-avontuur/walibi.aspx

Veel plezier volgende week !