waar kan ik echte militaire uitrusting kopen?

ik wil graag weten waar ik leger kleding kan kopen, beschermende kleding, helmen, etc.
geen namaak of speelgoed, maar van hoogwaardige kwaliteit. ik kom wel veel sites tegen, maar die verkopen voor airsoft en paintball.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Sport
2.2K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik hoop niet dat je van plan bent om naar Syrië of zo te gaan om daar te gaan vechten..

Antwoorden (1)

Dan moet je naar een dumpwinkel gaan, die verkopen o.a. tweedehands spullen van Defensie. Hier heb ik een lijst voor je gevonden, er zijn er nog wel meer, je moet even op zoek naar een winkel bij jou in de buurt: http://www.militaire-uitrusting.nl/dumpwinkels
Of je moet op zoek naar iemand die militaria verzameld, als je bijvoorbeeld op zoek bent naar iets specifiek van Duitsland of Rusland of zo. Hebben ze bij een dumpwinkel vaak ook wel.
Ritsuka