wat is de afmeting van een nurf elite pijltje?

Ik wil heel graag een eigen nurf geweertje maken alleen heb ik geen pijlen en kan helemaal niet op Google vinden dus bij deze wat is de lengte, hoogte en breete van een elite nurf pijltje

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Sport
3.5K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Misschien vind je het niet op Google omdat het 'nerf' pijltjes zijn en niet 'nurf'?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Lukt ook niet jammer :C

Antwoorden (1)

De lengte en de breedte van een Nerf Elite dart is: 72 mm. x 12 mm.
Ze worden op ebay aangeboden door Chinezen en daar is de breedte 13 mm
Maar ik zou de officiële afmetingen van 7,2 cm x 1,2 cm aanhouden