Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar verkopen ze het merk NICI?

Mag overal in Nederland.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Sport
881
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
http://www.toysrus.nl/product/index.jsp?productId=7464211&mlid=1775.1237.955456.533e7172579107c1e611a9cced382b7b...0.1438943064.1.1441535064&par=c-bes&camp=CSE:s-NL+Bestlist
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ze hebben helaas niet de etui's maar bedankt!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik kan een winkel vinden die nicci fashion heet, in Hardenberg.

http://www.nicci-fashion.nl/Parkeren/

Hoop dat dit is wat je bedoelt!

Toegevoegd na 58 seconden:
NICCI fashion
Voorstraat 49 Hardenberg
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dit bedoelde ik niet maar toch bedankt!
Heeft Nicishop ook een winkel?

We begrijpen dat het voor jullie erg fijn zou zijn om even rond te neuzen tussen alle leuke NICI artikelen... Maar nee, Nicishop heeft geen winkel die je kunt bezoeken. Wel een héél groot magazijn van waaruit we alles verzenden. Op deze manier houden we de prijzen lekker laag, wat weer gunstig is voor onze klanten.

Wel is het mogelijk om je bestelling zelf af te halen in Slagharen, neem daarvoor even contact op via de mail of de telefoon. Dit is natuurlijk vooral handig als je bij ons in de buurt woont, scheelt toch weer verzendkosten!
(Lees meer...)
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bedankt, maar helaas zijn de spullen die ik wil hebben bijna allemaal uitverkocht....
Bordensteker
8 jaar geleden
Als je zoekt op NICI knuffels, dan heb je door dat Nederlandse woord een filter zodat je al wat meer voor Nederland interessante online aanbieders ziet.
In Duitsland hebben ze trouwens 28 fysieke winkels.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding