Waar zit de schleichwinkel in Zwolle?

Hi,

Ik had gehoord dat er een schleich winkel in Zwolle zat, weet iemand het adres?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Sport
1.6K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Niet, zit in Nuenen: http://www.schleich-shop.eu/nl/stores
Ritsuka
8 jaar geleden
Er zit geen winkel met alleen Schleich, ik weet alleen dat ze dit verkopen in de winkel met modeltreinen en dergelijke

Antwoorden (2)

In Zwolle kun je artikelen van het merk Schleich kopen in Villa Tovertoren (op het adres Sassenstraat 56). Maar je kunt er ook voor naar de filialen van Bart Smit en Toys'r'Us.
Amadea
8 jaar geleden
ik ken Zwolle persoonlijk niet. Ik heb zelf in een speelgoed winkel gewerkt en ik weet daarom wel dat bijna elke speelgoedwinkel wel een collectie ervan heeft. Maar deze collectie is niet altijd even groot. Als u niet kan vinden wat u zoekt kunnen zij het waarschijnlijk voor je bestellen of u doet het zelf. bv bij de site aangegeven bij bron.

Hopelijk heeft u dit geholpen!