Bestaat er een app in de app store waar je een dier kan verzorgen op real tijd zoals een echt dier?

De verzorging zoals eten geven, laten slapen, borstelen, wandelen, ... Zulke dingen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.3K
Ritsuka
11 jaar geleden
iPhone app: het artikel dat u zoekt is niet beschikbaar in de Nederlands Ppstore

Antwoorden (1)

In ieder geval Pou! Wie kent hem niet!

Pou is een zeer populair spelletje waarbij je een schattig buitenaards huisdier moet opvoeden. Het spel lijkt veel op de Tamagotchi die kinderen vroeger hadden. Je moet jouw Pou eten geven, er mee spelen en genoeg laten slapen. Door je Pou gezond te houden en door mini-games te spelen verdien je geld dat je kan gebruiken om eten en accessoires voor je Pou te kopen. Je moet geregeld even kijken hoe het met je Pou gaat en hem zeker niet verwaarlozen.

http://www.gratisapps.nl/pou-games-android