Hoe vergroot/verklein je je xbox 360 scherm?

Bij GTA V kan ik net mijn levens etc niet zien, dit is nogal stom dus kan je het formaat aanpassen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
4.2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
als het goed is moet je bij start naar opties gaan en dan iets met 'screen adjustments' of iets met screen moet er staan en dan moet je vertical en horizontal adjustment aanpassen althans zo is het bij ps3

Het beste antwoord

Resolutie aanpassen:

1. Ga naar de hub Instellingen en selecteer vervolgens systeem.
2. Selecteer de instellingen van de Console.
3. Weergaveselecteren
4. Selecteer Instellingen voor HDTV
5. Selecteer de resolutie die bij je past
6. Heb je de juiste resolutie? Druk op ''Ja''

Succes ;)