Kun je bij Unibet een nieuw account aanmaken?

Kan ik op unibet mijn oude account verwijderen, en een nieuwe, met een nieuw email-adres maken, zodat ik opnieuw een bonus krijg als ik geld op mijn account zet? of krijg ik hier gegarandeerd problemen mee?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
5.9K

Antwoorden (1)

Theoretisch kan dat volgens de voorwaarden, maar de kans is heel groot dat Unibet toch zonder verdere opgaaf van redenen je account sluit omdat ze van mening zijn dat je misbruik maakt van de welkomstpremie en omdat je al geregistreerd staat (zie art. 3.1.5)
Je moet namelijk wel alle informatie over jezelf opgeven (het heeft geen zin om daarin te frauderen, want dan krijg je je geld nooit uitbetaald), zie art. 3.1.1 van de voorwaarden.
En volgens 3.2.1 hebben ze het recht om zonder opgaaf van redenen je account te sluiten.