Kan iemand me zeggen of er donderdagavond voetballen op tv is?

En zo ja op welke zender en hoe laat? In tv gids kan ik niks vinden maar er word gezegd van wel.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
1.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
plus 1 voor deze supervraag
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Thanx en dat team van jouw avatar speelt nu!

Het beste antwoord

rtl 7 20.30 halve finales uefa cup
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Thanx voor je antwoord!

Andere antwoorden (5)

http://www.tvgids.nl/alleprogrammas/

De TV gids online is vaak wel uptodate
Hier staat idd wel voetbal aangegeven voor vanavond

Toegevoegd na 31 minuten:
http://www.tvgids.nl/alleprogrammas/morgen/rtl_4,_rtl_5,_rtl_7/

Sorry in mijn hoofd dat het vandaag al do dag was, maar morgen staat ook al in TV gids online
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Donderdag avond op RTL 7 nvanaf 20:30 uur. Halve finales Europen Ligue en Jupiler League Play-offs.

Voor het volledige programma en aanvanstijden zoek je donderdag op in deze gids en je weet alles.
http://gids.omroep.nl/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja uefacup wedstrijden op veel verschillende zenders. oa rtl 7
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
RTL 7 zendt donderdag vanaf 20.30 uur uit. Eerst een voorbeschouwing en vanaf 21.05 kun je live kijken naar de halve finale in de Europa League (voormalige UEFA-cup) tussen Fullham en Hamburger SV. Later op de avond volgt dan een samenvatting van de wedstrijd Liverpool en Atlético Madrid.
Wordt vast weer een lekker avondje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Plus,maar word écht geen voetbal gekeken dat is al de 3de avond!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ah joh, je bent er bijna even enkele weken vanaf...
Zondag moet Twente nog even kampioen worden, dan een week later de "tweede helft" van de KNVB-beker-finale. Dan volgt op 12 mei de Europa League finale en op 22 mei de CL finale. Oefenwedstrijden van oranje... tja, die kunnen weg onderhandelt worden.
Pas op 14 juni speelt Oranje de eerste wedstrijd die er toe doet... Dat zijn nog heel veel daagjes zonder voetbal :)
wat voor gids heb je dan?

in de tros kompas staan alle wedstrijden

je zal moeilijk kunnen kiezen want er is maar 1 zender voetbal op rtl 7