hoe werkt de krokodil met kiespijn?

hoe kan het dat het elke keer een andere tand is

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
20.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet nog dat ik me daar vroeger altijd over zat te verbazen, en eerlijk gezegd weet ik het nog steeds niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Woow! Nu wil ik het dus sowieso ook weten!! Interessante kwestie!
Kimath
13 jaar geleden
Ik durfde dat spel nooit te spelen. Alleen met een stokje :p
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik kom niet veel verder dan dat het mechanisme zo werkt. waarsch. een verschuivend/verspringend palletje oid
Kimath
13 jaar geleden
Eigenlijk moet je er 1 halen van Marktplaats ofzo, en gewoon slopen :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
geen idee waar het hier over gaat ! Plaatje??
Kimath
13 jaar geleden
@harmonika: dat is dit spel: http://www.speldatabase.be/spelinfo.php?id=485
Een kinderspel van vroeger. Een krokodil met een grote openstaande bek, en je moet om en om een tand naar beneden drukken. Als je de verkeerde drukt, gaat de bek dicht en ben je af.

Antwoorden (1)

Ik denk dat er een soort van tandwiel onder zit, met een verhoging op één plaats! Op het moment dat je de bek opentrekt hoor je ook rrrrrt, dan draait het tandwiel en plaatst het verhoogde stuk onder één van de tanden. Als je dan op die tand drukt, slaat ie dicht!!