waarom gaatinstallatie gta 5 gaat heel langzaam?

Mijn installatie van gta gaat heel sloom vanaf 1350 mb en op 1376 blijft hij hangen wat kan ik doen

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Sport
1.5K
imruben
9 jaar geleden
Je bent waarschijnlijk niet de enige die GTA5 wilt downloaden. Systemen (van R*) kunnen bijvoorbeeld overbelast raken, daardoor kan het wat langer duren. Geduld is een schone zaak. ;)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
GTA 5 installatie gaat via een cd en niet via de systemen van R*
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Tenzij je het via internet download maar dan alsnog download je eerst GTA en dan pas installeer je.
imruben
9 jaar geleden
Te snel gelezen en dacht dus dat het over het downloaden ging, mijn fout...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nu gaat hij langzaam op 7252
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
En storymode laat nu heel langzaam

Antwoorden (2)

Dan is de kans heel groot dat er een beschadiging is. Maak je gta 5 cd eens superschoon en kijk dan of je dit probleem nog krijgt. Het kan ook zijn dat er misschien een fout is gekomen door een eerdere installatie van gta 5.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Weet je hoe ik daar achter kan komen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Achter wat? Achter dat er een beschadiging is? Kijk eens of er krasjes op zitten en maak het eens goed schoon. Achter komen dat het ligt aan een eerdere gta installatie? Heb je gta eerder geinstalleerd?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja
Hier is niet echt een reden voor: GTA 5 is gewoon een heel groot spel dat heel veel geheugen inneemt. Daarom duurt het een hele tijd voordat de installatie voltooid is.
Oftewel zit er een kleine beschadiging op, zoals (een) kras(sen) of vingerafdruk(ken)