Ik ga deze zomer met mijn familie naar de efteling en vraag mijn af wat de de verwachtte wachttijden zijn van de baron ?

En hoe zit dat met de zevenmijlszaterdagen is het dan realistisch dat er wachten zijn van 120 130 of misschien wel 140 minuten ?

Toegevoegd na 1 minuut:
Wachten moet natuurlijk wachttijden zijn

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Sport
1.2K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Koop je ticket hier:
http://www.efteling.com/NL/Park/Efteling-tickets.html
Kies het ticket voor een half uur eerder toegang en ga eerst naar de attracties die je echt wil bezoeken.

Antwoorden (2)

De wachttijden zijn nog niet bekend, maar het is sowieso altijd veel drukker in de Efteling 's zomers. Dus er zullen waarschijnlijk wel lange wachtijden zijn.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je kan op de website van de Efteling zien wat de geschatte drukte is.
http://www.efteling.com/openingstijden

Misschien heb je hier wat aan om een schatting te maken voor de wachttijd van de attracties. Het is mij trouwens vaker overkomen dat er idd een wachttijd is van 1 a 2 uur op drukke dagen.

Veel plezier!