is het slecht om onder de zonnebank te gaan als je net terug van vakantie bent en daar enigszins verkleurd bent?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
9.5K

Antwoorden (4)

De zonnebank is nooit goed voor je. Maar af en toe onder de zonnebank na je vakantie om je kleur te behouden kan niet meer kwaad dan anders.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eigelijk wel want dan kan je wel wat bruiner worden maar er gaan wel belangrijke stoffen in je lichaam weg
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De zonnebank met de nieuwe buizen is beter dan de zon! Maar goed is het allemaal niet. Gewoon doen. Ook onder de zon kom je niet uit tijdens een vakantie bijvoorbeeld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is algemeen bekend dat de
zonnebank niet goed is.
En ga je eronder is het kleurtje
toch maar voor even.
Waarom smeer jij je niet lekker
in met een milk waar je lekker
bruin van blijft, veel gezonder
en een langduriger effect.
dan zie er zo lang je zelf wil
lekker bruin uit.