wat kan ik tegen rode wangen & sproeten doen? [zie extra & foto]

ik heb rode wangen & sproeten.
ik heb groene concealer met daarover een huidskleurige geprobeert voor de rode wangen, maar ik vind dat het teveel opvalt.
is er nog iets anders dat ik kan proberen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (3)

Je kan make up komen dat een normale huisdkleur heeft (ik kan even niet op de naam van dat spul komen). Dan zie je de sproetjes en roodheid niet meer.

Persoonlijk zou ik adviseren gewoon van jezelf te houden zoals je bent. Sproetjes zijn heel schattig juist.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
professioneel camoufleren met coverderm, maar dat ziet er op je gezicht ook uit als plamuur, het mooist ben je puur natuur.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb zelf ook rode wangen en sproetjes, Sproetjes zul je denk ik moeten accepteren. Als je zorgt dat je kleding keuze en andere kleuren van je make-up hierop aanpast haal je het mooiste uit jezelf naar boven. En die rode wangen kan je camoufleren met een Foundation in de kleur van je huid. Dan is het al een stuk minder. Als je het helemaal probeert weg te poetsen krijg je een onnatuurlijk effect. Camoufleren is niet plamuren. ;)Wat ook een goede tip voor je kan zijn is de aandacht afleiden. Heb je mooie volle lippen of sprankelende ogen? Trek dan hier de aandacht naartoe door een mooie zachtroze lipstick te dragen of maak je ogen op met gouden accenten (vooral mooi in de zomer)