waar moet je parfum spuiten zodat het het langst blijft?

Toegevoegd na 28 seconden:
waar moet je het spuiten zodat het lang blijft zitten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Op de plekjes van je lichaam die het warmste zijn, en t best geroken kunnen worden door degen(en) voor wie jouw parfum is bedoeld. De geur van je eigen parfum ruik jijzelf na dagen niet meer. Anderen wel.
Op je polsen, onder je oren, bijvoorbeeld.
Mijn beste methode: - voordat je bent aangekleed - spray de parfum in de lucht en wandel er doorheen. Dan zijn alle minuscule druppeltjes over je lijf verdeeld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

polsen, achter je oren, ellebogen, je bedoelt waarschijnlijk eau de toilette, parfum gaat druppelsgewijs
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
op plekken waar je je hartslag duidelijk voelt, zo als de binnenkant van de pols, en je nek bijvoorbeeld.
En in je haar! Dat blijft goed zitten en de geur komt weer even vrij als je met je haar wappert ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Behalve de goede plekjes die al genoemd zijn is tussen je borsten ook een goed plekje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor de geur inderdaad wel. Maar toch is het af te raden om op je huid parfum te sprayen en zeker op plaatsen waar ook de zon komt. Want als je vaak op hetzelfde plekje parfum spuit, kan dat stukje huid in de loop der tijd een andere (lichter of juist donkere) kleur krijgen.
In je haar want dat blijft vastplakken.
Doe het in elk geval niet in je mond of ogen spuiten want in parfum zit erg veel alcohol.
Dus daar moet je wel mee uitkjken.