Waarom mag je met een epileercrème (vb: Veet,...) je wenkbrauwen niet epileren, maar alleen je armen, benen, bikinilijn,...?

Toegevoegd na 3 minuten:
En wat gebeurt er als je je wenkbrauwen er toch mee epileert?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.3K

Antwoorden (5)

Omdat je huid onder je wenkbrauwen veel gevoeliger is dan de huid op je armen en benen. Bovendien zitten ze vlak bij je ogen en is dat spul niet zo goed om in je ogen te krijgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ontharingscreme is een chemisch middeltje dat jij echt niet in je ogen wilt hebben. Het prikkelt enorm en kan ernstige schade aan je ogen veroorzaken.
Verder kun je je afvragen waarom je het voor epilatie van je wenkbrauwen zou willen gebruiken. Je kunt het immers niet met precisie aanbrengen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zal zeggen ontharingscrèmes als je het gebruikt groeit het na 1 wek weer hetzelfde en wenkbrauwen groeien al snel als je ze gewoon epileert laat staan ontharingscreme .dus ik zou het niet doen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je huid bij je wenkbrauwen is veel dunner als bij je armen en benen. Als je bv feet gebruikt bij je wenkbrauwen, moet je de creme er naar een minuutje ofzo alweer afhalen, want het begint gigantisch te prikken! Er blijven rode schalen plekken achter en de haartje zijn nog niet weg (omdat de inwerktijd te kort was)
Niet doen dus, werkt niet en is pijnlijk!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De huid is te dun/gevoelig om het met een ontharingscreme weg te halen. Ook kan het rode vlekjes geven en dat wil je niet op je gezicht lijkt mij. Wenkbrauwen epileren kan nu met het nieuwe epileerapparaat de Depilator. Lees er alles over op www.ontharingscreme.net