Hoe kan ik best mijn buik/borst ontharen?

Mijn huid is super gevoelig. Ik heb alles al geprobeerd.. verschillende soorten scheerschuim, verschillende soorten mesjes..

Ik doe alles volgens de 'regels', met de haargroei mee etc.
Maar toch krijg ik stoppels + rode vlekjes van ingegroeide haartjes + irritatie. Eigenlijk krijg ik alles wat je niet wilt hebben na het scheren.

Hebben jullie nog tips voor het ontharen van je borst/buik. Is het met een scheerapparaat beter te doen?

En ik ben niet zo'n man die naar de schoonheidsspecialist toe gaat voor harsen of waxen of hoe je het ook wilt noemen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2K
Ritsuka
12 jaar geleden
Waarom daar niet heen? Veel makkelijker, er gaan zat mannen naar de schoonheidsspecialiste hoor, die is ervoor opgeleid.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wees niet zo'n watje en ga naar de schoonheidsspecialiste.. Wel ijdel zijn ... Maar daar bang voor zijn... Hmmm gaat eigenlijk niet samen.

Antwoorden (3)

Inderdaad met een speciaal scheerapparaat, een bodycruzer bijvoorbeeld, een die je onder de douche kan gebruiken en speciaal voor je lichaam is. Zorg dat je haren goed nat zijn als je gaat scheren.
Als alternatieve optie kan je ontharingscreme gebruiken, of harsstrips van de drogist.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb de beste ervaringen met merk mesjes.
Wegwerpmesjes geven veel meer problemen, zelfs als ze hagelnieuw uit de verpakking komen.
Een goeie scheergel is ook prettig, even laten inwerken, en na het scheren een vettige creme (of een beetje scheergel) gebruiken.

Je vrouw of vriend(in) de boel laten harsen is natuurlijk ook wel een leuke uitdaging...

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
misschien kun je ontharingscreme proberen als je dat nog niet hebt geprobeerd