Zou het kunnen dat je door het gebruik van gezichtproducten meer lichte blonden haren op je gezicht krijg?

Ik ga sinds kort weer naar een schoonheidsspecialiste, nu heb ik daar producten gekocht en ze bevallen mij fijn alleen heb ik het idee dat ik meer lichte blonden haren op mijn gezicht zie.
En ook heb ik het idee dat ze langer worden.

Kan dit door de producten komen of zal dit altijd al zijn geweest en dat het mij nu pas op valt omdat ik meer met mijn gezicht bezig ben?

Ik gebruik nu trouwens producten van het merk LOOkX
Daarvan gebruik ik een reiniging mouse een dagcreme en een serum.

Alvast bedankt,

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Een heel eenvoudige verklaring ervoor kan ook zijn dat het zomer is, jij meer buiten in de zon bent dan anders. Onder invloed van de zon wordt je haar (wat) lichter van kleur. En als je huid daarentegen wat bruiner kleurt, dan vallen de haren des te meer op.

Toegevoegd na 39 seconden:
Ook groeit haar sneller door zonneschijn, dus jouw idee dat ze langer worden kan best kloppen.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankje voor je antwoord klinkt inderdaad wel logisch, al ben ik niet bepaald bruin van kleur nu. Hoop dat dit de reden is en niet de producten. Liefs,
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+ Ook de schittering in de creme, kan de haren meer doen opvallen, verder klopt het allemaal.