Werkt de slakkencreme ?

Laatst heb ik veel gelezen over de slakkencreme dat littekens en rimpels verminderd en zelfs weggaat maar weten jullie misschien of het ook werkt bij huidstreem ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat is huidstreem? Zelfs koekul weet het niet!
Amadea
11 jaar geleden
Zou dat Vlaams zijn voor striae? Maar het is op Tellsell geweest, dus betwijfel ik de werking ten zeerste!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als het werkt zal het wel héééél traag zijn ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Haha @iHave lekker 'droge' humor heb jij

Antwoorden (2)

Crèmes die slakkenslijm bevatten kunnen best goed zijn voor de huid. Maar de werking die wordt geclaimd is niet wetenschappelijk bewezen. Omdat de stoffen in slakkenslijm ook in andere, goedkopere crèmes zitten, is het niet nodig om het dure slakkenslijm aan te schaffen. Vanzelfsprekend is zelf uitproberen de beste test om te weten of het product doet wat het belooft. Maar als men na één potje slakkenslijm niet of nauwelijks resultaat ziet is het verstandig om over te gaan op andere, vaak veel goedkopere crèmes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ben huidspecialiste, in mijn praktijk heb ik een aantal klanten die deze crème hebben gebruikt. Omdat ik nieuwsgierig was naar het resultaat ben ik hen op de voet blijven volgen. Maar ik kon geen verbetering zien.
Na het gebruik van de crème die door ons werd geadviseerd ging het wel beter. NB geen reclame, zeg niet om welke salon het gaat of welk merk. Maar ik ben dus niet onder de indruk van slakkencrème