Is het gezonder als je je haren stijlt wanneer het nat is?

Ik stijl mijn haren vaak vlak na het douchen. Ik vroeg me af of dit gezonder is dan als je je haren stijlt wanneer het droog is. Of maakt het niets uit? Ik zelf gebruik veel heatprotectors en haarmaskers waardoor ik zelf niet veel merk van de schade.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

•Stijl je haar altijd op droog haar. Je haar mag zelfs niet een beetje nat zijn, omdat je haar dan extreem zal beschadigen en uitdrogen. Misschien zie je er op dit moment nog niets van, op den duur merk je het wel.

Toegevoegd na 1 minuut:
Blijf wel de heatprotector gebruiken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Zorg dat je haar bijna droog is en doe er dan voor je het gaat stylen altijd iets in om te beschermen.
Dat kan ook een olie of mouse zijn.
Maar style nooitrechtstreeks op je haar.
Je haar droogt uit en je punten zullen splijten
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nat haar stijlen??? Doe jezelf een plezier en doe dat nooit meer! Ik weet dat er stijltangen op de markt zijn die ook beweren dat je dat kan, maar dit is enorm schadelijk voor je eigen haren! Je haar moet eerst goed droog zijn.