Wat is de parfum die je in de Abercromie&Fitch winkel ruikt ?

Je kan verschillende parfums kopen maar welke is deze deze van in de winkel zelf?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3K

Antwoorden (1)

In winkels waar verschillende geuren verkocht worden, gaan de geuren zich met elkaar mengen, zodra daar mee gespoten wordt, in dat soort winkels, ruikt het bijna altijd lekker, welke geur precies de boventoon heeft, is moeilijk te bepalen. Er wordt met zoveel gespoten, wel kun je uit de geur halen, of deze zoet, fris, zwaar of juist fruitig is, als je dat weet, dan kun je de verko(o)p(st)er vragen naar dat type geur en ruiken of je er 1 naar je zin vindt, de verko(o)p(st)ers zelf, ruiken de geuren niet meer, als ze enige tijd in de winkel aanwezig zijn. Spuit ook voordat je de geur koopt, de geur altijd op je lichaam, ga daarna een uurtje de rest van je boodschappen doen en bepaal daarna pas, of je de geur echt zo lekker vindt.