Hoe noem je het laten invlechten van je haar met zelf gekocht gekleurd nephaar?

Ik wil dus al een tijdje mijn haren laten invlechten met zelf gekocht vlechthaar van 't pak.
Ik kan alleen niet veel mensen vinden die dit doen in de buurt en ook geen kappers in de buurt via google alleen aan de andere kant van Nederland en dat vind ik te ver.
Dus misschien is daar een andere naam voor en word dat anders genoemd als het laten invlechten van je haar met nephaar.

Kan iemand mij hierbij helpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mail je vraag naar die kappers aan de andere kant van het land!

Antwoorden (2)

Je moet de kappervragen of ze hairextensions kunnen bevestigen. Een kapper gespecialiseerd in koeshaar kan je beter op weg helpen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Invlechten is hier een goed woord voor, als je het kunsthaar al in je haar hebt, heet het nog invlechten, als de kapper het kunsthaar ook in je haar moet doen, heet dit het aanbrengen van extensions en invlechten, een kapper gebruikt daar liever zijn eigen extensions voor, dan door jou meegebrachte extensions, omdat de kapper dit werk doet om zijn of haar brood te verdienen. Misschien is het een optie hier een thuiskapper voor te strikken. Maar je kan ook zoeken op: invlechten extensions.