wat kan ik het beste doen met verbrande hoofdhuid van kleuring?

Ik ben een paar dagen geleden naar de kapper geweest om van dat gele blond vanaf te geraken en ik wou een iets lichter blond.
Met de samenspraak met de kapper heb ik een licht blond uitgekozen , ze hebben erbij gezegd da ze een beetje ontkleuring bij de verf gingen doen.
Nu heb ik zo vaak mijn haar zelf gekleurd en bij de kapper maar nog nooit een allergische reactie op gelopen.
Toen ze de kleuring op mijn haar deden , deed het abnormaal pijn!
Het pikte zo hard , dat het niet meer te verdragen was !
Ik heb het hun verteld maar ze zeiden dat dit normaal was..
Het gewenste haarkleur heb ik ook niet die ik wou , maar dat is het grote probleem niet , ik heb nu bijna om de cm op mijn hoofd precies bulten en soms vocht erin , volgens mij is mijn hoofdhuid verbrand , is dit normaal?
of hebben zij een fout gemaakt tijdens de kleuring?

Toegevoegd na 4 minuten:
En nu is ijn haar een bos stro precies

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
21.5K

Antwoorden (2)

Jeetje, dit is niet goed. Ik denk namelijk dat het steenpuisten zijn. Een steenpuist ontstaat namelijk als je haarzakjes of haarvaten ontstoken zijn. Ik denk dat jouw haar op een of andere manier allergisch heeft gereageerd op de verf, en dat steenpuisten daarop de reactie zijn. Ik heb een bron bij de reactie toegevoegd zodat je er meer over kunt lezen. Ook kun je op google nog even 'steenpuist' invullen en dan kom je ook heel ver. Ik hoop dat dit snel geneest. Je hoeft hier niet mee naar de dokter te gaan behalve als je last hebt van symptomen uit dit lijstje:

-Als je er koorts bij hebt en je ziek voelt
-Als je een kunsthartklep hebt of een klepaandoening hebt
-Als je last hebt van een grote verzameling steenpuisten
-Als de steenpuist zich in of tussen het gebied bevindt van de lip en de neus
-Als je constant weer opnieuw steenpuisten krijgt; dit kan wijzen op een -achterliggende oorzaak als diabetes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Naar de huisarts hiermee, verbranding door ontkleuring is te agressief behandeld, je moet eerst een afspraak maken met de huisarts, om je te laten behandelen en voordat je gaat, proberen de kapper te bereiken en te weten zien te komen welke stoffen er in de ontkleuring zitten, maar ook in de toegevoegde kleur, dat is belangrijk te weten voor de arts om je op de juiste manier te kunnen behandelen, krijg je de kapper niet te pakken voor je afspraak met de huisarts, ga dan toch naar je huisarts. De kapper had de behandeling moeten staken, zodra jij aangaf pijn te voelen, zij hebben dus niet goed gehandeld. Die bos met stro, na behandeling huisarts, zo goed mogelijk verzorgen, vraag ook daar advies over bij je huisarts, want niet alle haarproducten kunnen bij de geneesmiddelen die de arts gebruikt, gebruikt worden. Neem na behandeling arts, contact op met de rechtswinkel, dit is gratis, vraag hen welke stappen je moet ondernemen tegen de kapper. Ik verwacht dat de kapper hooguit bereidt is, je de kosten van je verfbehandeling terug te betalen, jij hebt meer schade.
www.juridischloket.nl/