Wat kan ik doen aan deze allergische reactie?(zie uitleg)

Ik gebruik al jaren af en toe reinigingsdoekjes voor de droge en gevoelige huid van Idyl, ze zijn niet over datum en tot nu toe heb ik ook nooit last gehad van een alergysche reactie hierop, tot dus gisteren, ik werd wakker met hele dikke (vocht)zakken onder mijn ogen, wat kan ik doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je wallen zullen een stuk verminderen als je er even een koud washandje of ijsblokjes tegenaan houdt. Door de kou trekken de bloedvaten in je huid samen, met als gevolg dat het vocht langzaam wordt afgevoerd.
Dit is maar een hulpmiddeltje,als het echt om een allergische reactie gaat zou ik toch je arts raadplegen,eventueel kan dan onderzocht worden op welk product je precies allergisch reageert.
fremar
10 jaar geleden
om de allergische reactie af te zwakken kun je calcium tot je nemen, in tabletten of eet/drink veel zuivel. Succes