Hoe kan je blijvend je wenkbrauwen en wimpers een andere kleur geven?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ritsuka
10 jaar geleden
Kan niet, is genetisch
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kan wimperverf kopen bij bijna alle drogisterijen.
Ik ga zelf bij DA of Etos voor een setje van €5
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat is natuurlijk tijdelijk,je kan wel bij de schoonheidsspecialiste je wenkbrauwen en wimpers laten verven.
Dan blijf het wel een jaar zitten.
Ik heb zelf wel eens een afspraak gemaakt en ben toen niet gegaan en heb het thuis zelf gedaan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een jaar lijkt me sterk, haarverf blijft ook geen jaar zitten en wimpers zijn voor die tijd al lang weer uitgegroeid. Aan de ene kant groeien ze aan, aan de andere kant slijten ze af.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb ooit een workshop gedaan waarin je heel veel leert over je wenkbrauwen verven. Is best interessant. Heb het even voor je opgezocht. Hartstikke leuk om met vriendinnen te doen ( of alleen natuurlijk, wat je wilt ;) ) http://www.paypro.nl/producten/Makeup_workshop_basis/15145/34239

Het beste antwoord

Met wimperverf en wenkbrauwverf. Althans, dat is blijvender dan mascara en wenkbrauwpotlood, uiteraard is de kleur weg als je wimpers en wenkbrauw nieuwe haartjes aanmaken of aangroeien, net als wanneer je je haar verft.
De verf kan je bij de meeste drogisten wel kopen en ook online. Als je bang bent om het zelf te doen kan je ook naar een schoonheidsspecialist gaan.
Een andere optie is permanente make up, dit is een soort tatoeage die 1-5 jaar blijft zitten (zie link voor uitgebreide informatie).
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat kan niet blijvend, je kunt je wenkbrauwen verven, maar dit vervaagd op den duur. Ook al zou het niet vervagen, dan is het nog niet blijvend, omdat de haartjes van je wenkbrauwen ook uitvallen en daar nieuwe voor in de plaats komen.

Toegevoegd na 53 seconden:
Wimpers kun je ook verven.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Er is ook permanente make-up, dit blijft tot 5 jaar zitten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Daar geef je de wenkbrauwen en wimpers geen andere kleur mee, daar kun je alleen de huid kleur mee geven, dat is dus geen oplossing. Het wordt bij wenkbrauwen gebruikt om kale plekjes op te vullen, bijvoorbeeld veroorzaakt door een litteken. De haartjes veranderen daar echt niet door van kleur. Niet mogelijk dus, helaas. Permanente make-up is dus prima geschikt om gaten in de wenkbrauwen op te vullen, of er wenkbrauwen mee te tekenen op de huid, maar ook om een randje op je ogen of lippen mee te kleuren. Maar het is geen vervanger voor mascara of wimper en wenkbrauwverf en daar gaat de vraag over.