Na gebruik van de wimpers kan je ze gemakkelijk verwijderen door aan de buitenste randjes te trekken (voorzichtig met een pincet), wanneer je de wimpers af wil. Het best is om met een watje of een pad en wat baby olie tegen je oog aan te leggen. De wimpers gaan zo vanzelf los.

Als je de nepwimpers nog een keer wil gebruiken moet je ze heel erg goed schoon maken, omdat er heel snel bacteriën in gaan broeien.

Tip om ze schoon te maken!
Doe dit met make-up remover en was ze voorzichtig. Laat ze heel goed drogen op een stuk keukenpapier tot ze echt helemaal droog zijn voor dat je ze weg legt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Met oogmake-up remover olie, of met speciale wimperlijm remover, vaak van hetzelfde merk als de wimpers verkrijgbaar.