Tijdens het fietsen gaat mijn haar door de war en als ik toekom op werk ligt het slecht, hoe los ik dit op ?

ik ben een jongen, 16 jaar en ga binnen 1 maand gaan werken. 's morgens neem ik altijd de tijd om mijn haar schoon te leggen maar telkens ik fiets, ligt mijn haar helemaal overhoop.
hoe kan ik dit tegenkomen ? soms naar school hou ik mijn kap op maar dan moet ik deze heel de tijd vasthouden, en dat is nog maar 15 min. het is 1 uur fietsen naar mijn werk, dut de kap is al geen oplossing. misschien een bivakmuts ? maar dit staat dan weer raar in de zomer. dusja , heeft iemand een oplossing ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit is geen probleem hoor @Prayingman.
Iedereen heeft dit en bij aankomst idd een kam uit je zak en op het toilet voor de spiegel kun je het in model kammen.
Een beetje gel er in voordat je van huis weggaat is misschien slimmer, dan houdt je je haar onderweg ook beter in model.
ItisILeClerc
10 jaar geleden
de oplossing is om net te toen als elke andere 16-jarige jongen en je er in het geheel niets van aan te trekken of 'je haar schoon ligt'

Het beste antwoord

Je hebt een paar mogelijkheden

1. Je neemt een kammetje mee en zoekt bij aankomst direct een toilet met spiegel op
2. Je zet een pet op als je naar je werk fietst. Een bivakmuts is veel te warm in de zomer en bovendien wil je niet het risico lopen voor overvaller aangezien te worden, toch? ;-) Een pet werkt prima maar maakt je haar wat plat, je zult dus even met je handen door je haar moeten gaan als je hem afgezet hebt.
3. Je doet vantevoren een beetje haarlak in je haar zodat het in model blijft.
4. Je laat je haar heel kort knippen of scheert je hoofd kaal.
5. Een combinatie van bovenstaande opties

Have fun :-)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dankje, dit zijn simpele dingen maar ik had hier niet aan gedacht dus zeer helpvol dankje

Andere antwoorden (1)

Neem een kammetje of borstel mee naar je werk. Bij aankomst even naar het toilet, kam er door en klaar !
Frimu2
10 jaar geleden
Tja.... Voor deze vraag hoef je geen raketgeleerde te zijn ;-). +
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, en desnoods je pot gel ook, ga wat vroeger van huis, dan heb je daar tijd zat voor. Ook van mij een plus.