Weten jullie een site waar je een foto van jezelf kan maken en dat je dan kan zien of dreadlocks bij je staat of niet??

Ik wil graag dreadlocks. Maar ik weet niet of het bij mij staat. Weten jullie een site maar je van jezelf een foto kan maken en dat je dan kan zien of dreadlocks bij je staat?? Dreadlocks zijn best wel duur dus ik wil eerst graag zien of het staat of niet!

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K
Ritsuka
9 jaar geleden
Dreadlocks stinken heel erg
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Lijkt me geen antwoord op de vraag...
Ritsuka
9 jaar geleden
daarom staat het ook bij reacties.
Ik meld het alleen even omdat een vriendin van mij ook dreads had, en er daardoor mensen waren die niet meer met haar om wilden gaan.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Okay, sorry. Dan is het zeker informatief. Heb niks 'gezegd'.
Ritsuka
9 jaar geleden
waarom staat gezegd tussen haakjes?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Omdat ik het niet letterlijk 'zeg', maar tik/schrijf.

Antwoorden (1)

Op http://www.kapsels.net/virtueelkapsel.htm
bestaat zo'n mogelijkheid om een foto te oploaden en vervolgens kapsels uit te proberen. Je moet je echter wel registreren en de site is niet gratis.