Soms worden deze partijen nog te koop aangeboden bij prijsvechters. Je zou daar kunnen kijken. Maar wees je bewust van de reden dat het uit de handel is genomen, wellicht wíl je het niet meer gebruiken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
tham
9 jaar geleden
Er niet bij stilgestaan dat er "een luchtje" aan kan zitten dat het niet meer in de handel is.
SimonV
9 jaar geleden
Ik heb zitten zoeken, maar nergens kunnen vinden. Ik vrees dat het inderdaad uit de handel is genomen.
Het staat niet meer bij Sanex: http://www.sanex.nl/producten