Welk materiaal kan men best gebruiken om op de menselijke huid makkelijk afwasbare markeringen aan te brengen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K
Ritsuka
9 jaar geleden
hoe lang moeten de markeringen blijven staan?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De markering moet dienen om een scheerlijn af te bakenen.
Ritsuka
9 jaar geleden
schilderstape :P
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
oogpotlood?

Het beste antwoord

Dit kan met schmink, vetschmink is het meest geschikt, dit omdat dat niet oplosbaar is in water, al zal het wel wat vervagen bij aanraking. Vetschminck verwijder je met een vet product, olie of vaseline bijvoorbeeld. Als je dit wil doen, zorg dat de schmink op kamertemperatuur of warmer staat, dan kun je met een sponsje, of kwastje de schmink makkelijk uit het doosje krijgen en de lijn hiermee tekenen. Schminck is te koop bij de feestwinkels, V&D en de bijenkorf. Bij de speelgoedwinkel is meestal alleen schmink op waterbasis te koop. Dit was je af met water en de lijnen zullen niet meer zichtbaar zijn na het contact met water.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Watervaste stiften geven een duidelijke markering die goed blijft zitten maar toch makkelijk weg te wassen is.
Rieneke1