zijn kappers in nederland goedkoper dan in belgie?

Ik heb 103 euro moeten betalen vr het bijkleuren van een uitgroei van 1 cm, knippen ,wassen en brushen. Mijn haar is halflang tot net op de schouders, de bijkleuring was 40 euro plus 9 euro vr extra verf daar ik dik haar heb ...krijgen mensen met dun haar dan korting? Ik vraag me dan ook af , ik ga om de 3 weken , hoeveel moeten andere dan betalen vr een bijkleuring na 6 , 8 weken , ook dan extra supplement vr de verf? Mocht iemand een betaalbare kapper weten regio putte Nederland ....

2.3K
ronron1212
8 jaar geleden
Hoe lang is de kapper met je bezig?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ja, dat is zeker duurder dan de gemiddelde kapper in Nederland, ik durf niet te zeggen of deze prijzen in heel België gangbaar zijn.
Ik denk dat je in Nederland gemiddeld rond de 50 à 60 euro kwijt bent, voor deze behandeling. Een tip: Laat lowlights of highlights zetten, dan valt de uitgroei minder op en hoef je minder vaak naar de kapper. Highlights of lowlights zijn ook aan de prijs, maar heb je langer plezier van, plus dat het je haar wat levendiger en voller doet lijken.
Ga bij het vinden van een andere kapper niet alleen af op de prijs, als je niet persè hoeft te bezuinigen, maar zoek een kapper die bij je past, die je goed advies geeft over welk model en welke kleur bij je past.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Wat een prijzen joh in het buitenland heb je voor een euro al wassen knippen en drogen
doralien
8 jaar geleden
Ik ben twee uur binnen geweest ...direct begonnen, kleur op gezet, wachtijd, en dan knippen en brushen
ronron1212
8 jaar geleden
Wat verdien je zelf per uur?. Los van het materiaal en stoel ruimte enz wat de kapper nog moet betalen.
doralien
8 jaar geleden
Waarschijnlijk ben jij een kapper niet ? Dit uurloon heb ik niet!
ronron1212
8 jaar geleden
Ik ben geen kapper maar rekenen kan ik wel
Kosten pand, inrichting, verzekeringen, materiaal, gereedschap belastingen en ga zo nog even door kom je aan een groot aantal kosten die de kapper moet verdienen voor hij ook maar iets netto overhoud.
ronron1212
8 jaar geleden
Doralien ook een kapper heeft recht op een normaal loon. Je bent altijd vrij om naar een ander te gaan.
HeerVoldemort
8 jaar geleden
Ik heb hele goede ervaringen met Hizi hair in Amersfoort. Ze hebben ook salons in Ermelo en Zeewolde. Ik ga vandaag zelf locatie Wageningen proberen eens kijken of die net zo goed bevalt als Amersfoort. De prijzen staan op de site. Daar zal je ook rond de €60 kwijt zijn. Ik vind €103 belachelijk!
HeerVoldemort
8 jaar geleden
Mijn excuus. Putte en niet Putten. Helaas geen Hizi hair in de buurt van Putte. Maar dan nog zullen er ongetwijfeld salons zijn die minder dan €103 rekenen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Klopt, een kapper maakt kosten, maar als hij/zij een stuk duurder is, dan de kappers erom heen zal hij/zij de kost nog niet kunnen verdienen, dit omdat er steeds minder klanten deze salon een bezoek zullen brengen.
Bovendien had deze kapper je het advies moeten geven, je haar met rust te laten, dan had je nu geen bos stro gehad en het geld in je zak gehouden.
Ook een slechte kleuring is het geld niet waard.
Ik heb maar 1 advies, breng geen cent meer naar deze salon.
De meeste salons hebben een prijslijst op hun site, of anders op de deur of etalage, lees dit eerst voor je de deur opent.
Nog even dit, als je het niet eens bent met een reactie, ga er dan vanuit dat deze goed bedoeld is en zeg dan niet: Ik reageer niet meer op jou". Dat kan anderen, die wel een reactie willen geven, waar je mogelijk wat mee kunt, afschrikken nog te reageren. Ook de reacties die niet in je straatje passen, zijn over het algemeen goed bedoeld.
doralien
8 jaar geleden
Hey crea , thx vr je antwoordje, ik wil echt niemand afschrikken...ik vond alleen dat dat antwoord niets met mijn vraag te maken heeft ...
doralien
8 jaar geleden
Ik heb hier in de omgeving al verschillende kappers geprobeert ...
Ze houden zich niet aanwat op hun raam staat...altijd een uitvlucht klaar ...je hebt dik haar ...dus twee keer kleuring aanrekenen...je hebt lang haar mijn haar is net op de schouders ...shampoo je haar is droog , k heb een speciale shampoo gebruikt aan 9. 5 euro etc etc ...van een dame hoorde ik het gerucht dat kappers in Nederland veel goedkoper zijn en aangezien ik aan de grens woon , zou dat handig zijn....
Als je hier in belgie een kapper binnenstapt weet je nooit wat je op het einde van de rit moet betalen ....en dat ben ik een beetje beu ....bedragen van rond de 100 euro blijf ik heel veel vinden vr het bijkleuren van een uitgroei van 1 cm ( ik laat mijn haar kleuren om de drie weken), ik vraag me af of kappers korting geven als je heel fijn haar hebt :) of wat ze gaan aanrekenen aan verf als er iemand binnekomt met een uitgroei van 8 weken:) ook twee tubes verf als bij mij ?

Het beste antwoord

Ja, kappers zijn in België over het algemeen veel duurder dan in Nederland. Denk dat naar welke kapper je ook gaat (uitzonderingen daar gelaten) je sowieso goedkoper uit bent in Nederland. Voor mij zelf scheelde het 40 euro!