Het beste laat je dit door een kapper doen, dit omdat dit niet zo gemakkelijk is dit zelf te doen.
Er zijn grote verschillen tussen blond en blond, meestal zal het haar voorgepigmenteerd moeten worden, omdat door het blonderen nog te weinig roodpigment in het haar aanwezig is, daarna kan dan de gewenste kleur worden opgezet. Vraag als je dit toch zelf wil doen, advies in een kapperswinkel. Kapperswinkels vind je in de grotere steden.

Toegevoegd na 1 uur:
Met te weinig roodpigmenten in je haar, is de kans zeer groot dat je na het kleuren een groene gloed over je haar krijgt.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Precies... beter niet zelf aan "rommelen"! Plus +
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Klopt, en in drogisterijen kunnen ze ook nog maar zelden goed advies geven, in cursussen of trainingen wordt niet meer geïnvesteerd.