Is een styltang met stoom beter voor je haar , droogt het dan minder uit?

k heb een krultang gezien de babyliss pro curl met stoom . Is dit beter voor gekleurd haar dan eentje zonder stoom?

1.2K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik ken het product niet, dus ik heb een artikel voor je opgezocht waarin een, naar mijn idee, realistisch beeld van deze tang wordt beschreven. Persoonlijk denk ik dat dit product meer nadelen heeft dan voordelen voor je haar. Minder uitdrogen doet je haar er zeker niet van, mocht je deze tang toch willen aanschaffen, gebruik hem dan alleen op de laagste temperatuur.
http://www.beautylab.nl/getest-babyliss-stijltang-met-stoom/
doralien
8 jaar geleden
Crea plaats aub je reactie als antwoord dan kan ik je punt geven

Antwoorden (1)

voor gekleurd haar maakt het zoiezo niet uit wat je gebruikt voor stijltang.

Het beste is om je haar aan de lucht te laten drogen en dan met de "gewone"stijltang te stijlen. Van fohnen droogt je haar namelijk uit. door de warme lucht op je natte haar gaat haar van binnen "koken" waardoor het sneller uitdroogt.

dus altijd een heatprotector gebruiken! ;) en gebruik hittetools met mate.