Ik krijg zijwaartse streepjes in mijn panty waar komt dat van ook in dure?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
2.1K
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Schuren bovenbenen?

Antwoorden (2)

Een wat dikkere panty laddert minder snel. Draagt u toch een dunne panty, kies dan voor een duurder en kwalitatief beter merk: deze zijn sterker en hebben een goede pasvorm. Een te kleine panty zult u teveel uitrekken, waardoor er sneller kans is op ladders. Kies dus altijd de maat die bij u past.
fremar
3 jaar geleden
Pieterke
3 jaar geleden
Dit is geen antwoord op de vraag waarom Bride zijwaartse streepjes in haar panty krijgt. Ze heeft het niet over ladders in haar panty.
Pieterke
3 jaar geleden
Ik heb overigens geen min gegeven.
Ladders ontstaan doordat er een draadje knapt. Dat gebeurt bij zijwaartse streepjes niet. Dan wordt de draad in de breedte aangetrokken en wordt de breisteek een rechte lijn. Dat gebeurt door de ruwte van bijvoorbeeld een rokzoom of een tafelpoot waar je tegenaan komt, of door een handtas die langs je been hangt, enzovoort. Zal bij al je kousen dus eender zijn. Probeer uit te vinden wat de oorzaak is, maar moet iets zijn van buitenaf.