Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan je een gaatje voor je oorbel laten schieten in je kraakbeen?

Ik wil graag een gaatje laten schieten als 3 gaatje maar daar begint mijn kraakbeen al. En ik heb gehoord en gelezen dat je hem ook kan laten schieten. Weet iemand waar dit kan

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Je kunt het laten schieten, maar piercen is beter. Bij schieten krijg je een gerafelde wondrand in je kraakbeen, bij piercen gebeurt dit niet. Bij sommige oorbellenwinkels schieten ze ook door het kraakbeen, maar lang niet alle winkels doen het. Je zult het bij winkels moeten vragen, als je dit echt wilt, of ze het doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Tattoo shop bij de meeste tattoo shop kan je ook laten piercen en anders gewoon bij een piercing shop. Vroeger kon je ook laten schieten, nu kan dat ook maar ik zou een helix piercing gewoon laten piercen door een professionele piercer. Als je het laat schieten heb je grote kans dat hij verkeerd geschoten word of hij kan erg gaan onsteken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
je kan het inderdaad laten schieten, maar hier zitten wel gevolgen aan. mijn advies: bij kraakbeen laten piercen. ik heb mijn helix ongeveer onderhalfjaar geleden laten schieten en ik heb er nog steeds last van.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding