Dat moet je dan laten weg laseren. Want daarmee worden de haarwortels doelgericht vernietigd.

Elke andere methode heeft alleen als resultaat dat het haartje terug groeit.
Amadea
3 jaar geleden
Dit is normaal voor vrouwen. Je moet je niet voor schamen. Iedereen heeft het wel. Je kan het doen op een natuurlijke manier met suikerwax. Het moet wel geschikt zijn voor het gelaat. Recept kun je op youtube vinden