Hoe neem je je iTunes bibliotheek mee naar een nieuwe/andere PC?

Ik heb ooit geprobeerd mijn bestanden over te zetten (via memory stick). Mijn iPod werd niet op de nieuwe pc herkend en de toepassingen die ik gekocht had konden na opnieuw initialiseren van de iPod op de nieuwe pc niet meer worden gebruikt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

De hele bibliotheek staat in een aparte map (....iTunes/iTunesMusic), die kun je zo kopieeren naar een memorystick.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
paulus811
13 jaar geleden
zo zou ik het ook doen. Van wie is die min? Wees dan in ieder geval zo sportief om te vertellen wat er mis is met dit antwoord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad, het is een beetje raar hier een min bij te plaatsen, al zeg ik dat over mijn eigen antwoord.......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nog even een goede tip: http://www.bresink.de/osx/TinkerTool.html
Dit TinkerTool stelt je in staat alle bestanden op je iPod te lezen, ook de onzichtbare. Zo kun je dus je muziek rechtstreeks vanaf de harde schijf van je iPod naar je pc overzetten.