hoe stel ik een engelse toetsenbord in zodat ik puntjes op de e krijg, dus niet via alt en numeriek toetsenbord. Toetsenbord staat nu op Verenigd Kon

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

Je kunt via configuratiescherm en dan toetsenbord, dan toetsenbord instellingen (ligt aan welk besturingssysteem je hebt hoe je dat precies tevoorschijn moet krijgen) de instelling wijzigen naar:
'Engels (Verenigde Staten) - Verenigde Staten (Internationaal)' en zorg er dan voor dat deze instelling als bovenste te zien is in het schermpje 'geïnstalleerde services' door eventueel de knoppen 'omhoog' te gebruiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat gaat lastig worden. Als je een andere layout laadt, krijg je weer problemen met tekens die op een heel andere plaats zitten dan op de toetsen staan aangegeven.

Je zou, d.m.v. de onderstaande link een eigen keyboard layout kunnen maken en die laden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer de toetsenbord-taal eens te veranderen door links contr en shift tegelijk in te drukken. Wellicht helpt dat!
Succes!

Toegevoegd na 1 minuut:
Werkt dat niet, probeer dan eens tegelijk de toetsen alt en shift.