Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Apple verwijt Adobe dat Flash verouderd is ( oude beveiliging, instabiel ed) en daarom willen ze daar niet aan.
Ze maken zelf geen flashplayer, omdat dat dan dus hun eigen standpunt onderuit zou halen. Verder zou het ook niet kunnen omdat ook op flash gewoon copyright zit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Omdat Apple alles onder controle wil hebben, alles moet via hen gaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Apple denkt dat bijv. de ipad langzamer word door flashplayer, en willen het daarom niet
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als reden geven ze dat flash erg instabiel is, en dat crashes voor 90% door flash veroorzaakt worden. Ik geef ze wel min of meer gelijk. Want ALS mijn safari crasht, dan komt het eigenlijk altijd door flash. (dat geeft ie dan aan)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe kan safari crashen door de flash player. K dacht dat er juist geen flash player was op de apple iDevices
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op de iPod, iPhone en iPad is inderdaad geen flash, maar op de Apple computers wel gewoon.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geeft hij dat alleen aan, of IS het ook echt zo? Het kan natuurlijk altijd gemanipuleerd worden. Vooral als twee partijen met elkaar overhoop liggen.
(Ik ben pro-Apple, dus daar geen commentaar over.)
Ik zie dat er nog een toch wel belangrijk antwoord mist. Flash sites vragen vaak ook erg veel van de processor. Op een pc is dit niet zo erg maar op een mobiel platform houd dat in dat de batterij ook erg snel wordt leeggetrokken. Daarnaast ziet Apple flash inderdaad als verouderd en ziet HTML5 als de toekomst.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding