Mijn kind van 13 jaar oud wilt een computer cursus gaan doen? (zie extra uitleg)

Mijn kind heeft net een typecursus gedaan. Hij heeft een diploma gekregen. Hij wilt meer cursussen gaan doen waarbij hij een diploma krijgt. Weten jullie een site waarbij je dit soort cursussen kunt gaan doen.

Toegevoegd na 15 uur:
mijn kind heeft alle diploma's van loi kids

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

typetopia.nl dat is een erg goede site
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja loikidz http://www.loikidzz.nl/
Hier kun je zo ontzettend veel diploma's krijgen.
Engels, Zelf een website maken, Typen
Ga zo maar door
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pica is ook een goeie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leer hem/haar omgaan met Adobe photoshop. Of leer animeren (afbeeldingen maken zoals in tekenprogramma`s).