Je kan aan je contactpersonen vragen of ze smilies hebben en ze wille laten zien, die kun jij overnemen dmv de rechter muisknop en op toevoegen klikken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan ze zelf maken. Zoek leuke smileys/animaties op internet, ga naar MSN, klik op smileys. Dan krijg je een venstertje met links de smileys die je hebt, en rechts een paar knoppen zoals verwijderen en maken, klik op maken, kies welke je wil, en klaar :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan smileys downloaden en ook speciale programma's met smileys, bijv HIYO & BANDOO, moet je echt een bekijken.
Verder kan je ook googlen op: smileys msn, dan komen er heel veel uitrollen.
Veel su6!

Leeswonder
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hier heb je een site! je kunt op google nog meer zoeken
http://www.smileyzone.nl/