Hoe kan dit, en hoe kan ik dit veranderen: ik krijg elk mailtje 2x!

Dus ook echt elk mailtje. (van hotmail)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Waarmee lees je je mail? Met Outlook?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb het zelfde als ik hotmail ontvang via Outlook Express...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, ik ontvang het gewoon via hotmail, op internet.

Het beste antwoord

inderdaad ik denk niet dat wij veel voor je kunnen doen.
ik weet niet hoe goed het gesteld is met je engelse taal maar je kunt hier je probleem voorleggen aan die gasten van windows live/hotmail.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

daar is geen verklaring voor.\
als je windows messenger gebruikt (hotmail) dan alles deinstleren, en opnieuw erop zetten met de vernieuwde versie.
misschien lost dat je probleem op.
succes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe kan ik hotmail deinstaleren dan? Geen idee dat dat kon!
Haal je die op in je mailprogramma? Misschien heb je je account 2 keer toegevoegd? Als dit gewoon in de browser is, dan zou ik even contact opnemen met Microsoft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wanneer je een filter op de inbox hebt gezet kan dit de oorzaak van dit soort probelemen zijn.