Hoe sluit je een sim only abbonement af met blackberry internet?

Ik wil graag een simlock vrije bb kopen en dan een sim only abonnement afsluiten. Ik las alleen hier dat je voor internet op je bb (ping etc) 'speciaal' blackberry internet nodig heb. Hoe kan ik dat afsluiten bij een sim only abbonement? ik snap het niet echt helemaal denk ik..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het klopt inderdaad dat je speciaal BB internet moet afsluiten, dat kun je gewoon doen tijdens het afsluiten van je abonnement, je selecteert dan de extra bundel. Bij T-Mobile heet dat Instant E-Mail, bij de overige providers waarbij het mogelijk is zit de naam Blackberry in de naam van de bundel. Check onderstaande pagina om te zien welke providers een BB bundel hebben.