Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Iemand geeft antwoord op mijn vraag ,hoe maak ik dan contact met iemand die mijn vraag beantwoord en aanvullende informatie wil?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
762

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Hier op GV, bedoel je?

Als iemand een antwoord plaatst, kun je onder dat antwoord een reactie plaatsen. Daarin kun je schrijven wat je wilt.

Je plaatst een reactie door op het woordje 'reacties' te klikken dat je onder de vraag ziet.

Als je wel contact wilt maken, maar niet in het openbaar, kun je die persoon een PB (privébericht) sturen. Je klikt dan op het plaatje van die persoon. Dan kom je op de persoonlijke pagina van die persoon. Daar zie je aan de rechterkant weer het plaatje, met daaronder een envelopje. Klik op dat envelopje; dan kun je een PB sturen.

Succes!
(Lees meer...)
Cryofiel
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gewoon goed

Andere antwoorden (3)

Je kan dan op zijn/haar antwoord een reactie geven.
Ook kun je hem/haar een PB sturen door eerst naar zijn/haar profiel te gaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan reageren op het antwoord door op 'reacties' te klikken.
Daarnaast kan je o pde gebruikersnaam klikken. Dan kom je op de profiel pagina van die gebruiker. Via het envelopje kan je vervolgens een bericht sturen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je op de naam klikt van de Persoon ga je naar het profiel, dan staat er aan de rechter kant onder de avatar een envelop als u daarop klikt kunt u een onderwerp en bericht invullen dan ziet die gene het gegarandeerd!

Toegevoegd na 40 seconden:
Hmm, mensen zijn mij altijd net voor :P als ik aan het typen ben!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding